Select Page

Bralna pismenost

Ponovno načrtujemo poglobljeno in načrtovano spremljanje bralne pismenosti. S tem želimo doseči višjo raven pismenosti na vseh področjih zasebnega in družbenega življenja.

Predvsem želimo:

  • širiti védenje, da je bralna pismenost temeljna zmožnost za pridobivanje in ustvarjanje novega znanja v osebnem in poklicnem življenju ter za delovanje v skupnosti;
  • zagotavljati temeljne standarde bralne pismenosti za uspešno vključevanje v družbo;
  • razvijati bralno kulturo;
  • razvijati notranjo, socialno in zunanjo motivacijo za branje in izražanje o prebranem;
  • razvijati bralne strategije in zmožnost kritičnega branja;
  • spremljati oziroma preverjati raven bralne pismenosti ter jo primerjati z mednarodnimi dosežki;
  • omogočiti učenkam in učencem dostop do raznovrstnega bralnega gradiva ter svetovanje pri izbiri in uporabi;
  • razvijati bralno pismenost in bralno kulturo v družini in pri predšolskih otrocih za uspešen nadaljnji razvoj pismenosti;
  • razvijati temeljne in z mednarodnimi standardi primerljive zmožnosti branja v prvih letih šolanja ter oblikovati in ohranjati pozitivni odnos do branja;
  • razvijati bralno pismenost v višjih razredih osnovne za uspešno nadaljnje izobraževanje, učenje in usposabljanje za poklic.

 

Program bosta vodili Katarina Primožič in Manca Maretič Paulus.

Dostopnost